Seminaras tėvams, auklėtojams, pedagogams „Muzikos terapijos poveikis ir nauda. Vystymosi ir augimo resursų suteikimas“

Kalbėsimės apie muzikos terapiją iš esmės. Juk tai kelias į pokytį, kurio taip laukia vaikai! Išgirsite esminių muzikos terapijos principų, kurie lemia vaiko potencialo realizavimo galimybes, pristatymą. O taip pat ir suaugusiųjų veiklos sėkmę, tinka visose gyvenimo srityse.

Pagrindinis vaikų ugdymo tikslas – sėkminga ir laiminga asmenybė, gebanti realizuoti save visuomenėje, kurti darnius tarpusavio santykius, gyventi pilnavertį gyvenimą.

Tačiau realybėje dėl daugelio išsikeltų tikslų, reikalavimų ir atsakomybių natūraliam ir darniam vaiko ugdymui reikalinga pusiausvyra sutrinka. Dažnai einame į kompromisą su vidiniu pajautimu, kaip turėtų būti, ir su tuo, kaip elgiamės verčiami aplinkybių. Ar visada pasirinkimas vaiko naudai?

Apie užsitęsusią neharmoningą situaciją praneša vaiko nervingumas, nepakantumas, hiperaktyvumas ar apatiškumas, dėmesio neišlaikymas, pyktis, nenoras mokytis ir kiti būdai, kuriais vaikas signalizuoja apie savo poreikius, patiriamą vidinę įtampa. Dėl ilgalaikio streso silpsta imunitetas, vaikai ima sirgti. Vaistų pagalba numalšinami ligos simptomai, o į pagrindines priežastis tęsia būti. Atrodo, nėra galimybių, nes nežinome, kaip atstatyti darną, ir užburtas ratas tęsiasi.

Esant ryškiems vaiko raidos, elgesio ar emocijų sutrikimams kreipiamasis pagalbos į specialistus.  Vaiko elgesys pasikeičia taikant muzikos terapiją, nukreiptą į vaiko asmeninius poreikius, jų realizavimą. Sustiprėja motyvacija, savarankumas, atsiskleidžia gebėjimai, atsistato vidinė darna ir vaikas ima jaustis laimingu.

Esminiai muzikos terapijos darbo su vaiku principai, metodai, gali būti sėkmingai taikomi mokyklos aplinkoje, keisti klasėje susidariusį klimatą į palankesnį, padėti kurti darnius tarpusavio santykius.

Priešingu atveju nerealizuoti vaiko poreikiai pripratina jį susitaikyti, prisitaikyti ir gyventi nepilnavertį gyvenimą, išgyventi, bet ne gyventi. Juk esminiais vaiko asmenybės formavimosi metais jis įgauna suvokimą apie jį supantį pasaulį ir savo galimybes jame, susiformuoja vidinių įsitikinimų pagrindas, kuris lemia ateities sėkmę arba nesėkmes.

Seminaro tikslas – atskleisti esminius muzikos terapijos darbo su vaiku principus, metodus, kurie gali būti sėkmingai taikomi mokyklos aplinkoje, padėtų keisti klasėje susidariusį klimatą į palankesnį, kurti darnius tarpusavio santykius, realizuoti gebėjimus, jaustis laimingu.

Seminaro uždaviniai:

  1. Pristatyti K. Brish‘o tvirto emocinio ryšio kūrimo teoriją ir pagrindinių vaiko poreikių realizavimo svarbą emocinio ryšio stiprinimui.
  2. Aptarti muzikos terapijos vaidmenį vaiko įvairialypių gebėjimų ugdymui, atkūrimui ir palaikymui.
  3. Pateikti muzikos terapijos metodus, padėsiančius patenkinti esminius vaiko poreikius ir suteikiančius palankias sąlygas jo augimui ir vystymuisi.

Apie lektorę Nadežda Kiseliova-Žukovska skaitykite čia

Seminaro trukmė: 1,5 – 3 val., su praktine dalimi + 1.5 val.

Kaina sutartinė, pagal dalyvių skaičių ir trukmę.

Vieta: Muzikos terapijos paslaugų centras (Vileišio g. 12) arba jūsų pasirinkta erdvė.

Tel. pasiteiravimui 860143574


Atsiliepimai

Nuostabi, labai gerai pateikta medžiaga, įdomi. Giedrė

Tema ir medžiaga ne tik naudinga, bet ir labai įdomi. Informacijos tikrai daug, todėl reikia laiko apmąstymams. Stela

Medžiaga naudinga, nemažai, tad reikės laiko, kad susigulėtų. Gintautė

Ačiū labai už seminarą. Apsilankysiu jūsų puslapyje ir persiskaitysiu visą informaciją. Dėkoju už tokį gražų ir šiltą seminarą. Buvo labai įdomu. Stela

Dėkoju, buvo tikrai daug įdomios informacijos, norėtųsi išbandyti praktiškai 🙂 Deimantė

Dėkoju, paskaita naudinga, įdomi ir įkvėpianti. Labiausiai privertė susimąstyti, ar aš esu pedagogas, kuris suteikia vaikams resursų. Ateityje norėtųsi pamatyti vaizdinę medžiagą su praktiniais pavyzdžiais 🙂 Ačiū! Asmik

Ačiū, Nadežda! Naudinga ir malonu buvo išklausyti muzikos terapijos teorinių žinių, psichologinių apmąstymų, perfiltruoti per save ir daryti išvadas. Sėkmės ateityje! Ilona